reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Šuľáková

Anna Šuľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žije v Bratislave. Je učiteľka na základnej škole. Je všestranne zameraná, venuje sa hre na gitare, klavíri a spevu. Vo voľnom čase cestuje, jazdí na kolieskových korčuliach, cvičí fitness. Má rada umenie, najmä muzikály. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prora - kamenná múza Adolfa Hitlera

Anna Šuľáková

Prora - kamenná múza Adolfa Hitlera

Niekoľko kilometrov od pobrežia, oproti južným brehom Švédska v Baltickom mori, leží najväčší ostrov Nemecka, Rujana (nem. Rügen). Administratívne patrí do spolkovej krajiny Meklenbursko - Predpomoransko (nem. Mecklenburg - Vorpommern).

  • 14. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 606x
  • 6
Moje malé katióny opäť v akcii

Anna Šuľáková

Moje malé katióny opäť v akcii

V nedeľu ma chytila otravná nádcha. A zmyslela si, že so mnou strávi zvyšok týždňa.V pondelok ráno som vstúpila do triedy k mojim tretiakom a o dve oktávy nižším hlasom pozdravila: „Dobré ránko."Decká hneď zbystrili sluch aj zrak a snažili sa zistiť, čo mi je. Cez opuchnuté oči som škúlila na devätnásť zvedavých hláv. Môj nos vykazoval všetky známky prechladnutia a dal to najavo aj vizuálne. Očervenel a mala som pocit, že vybuchne.

  • 13. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 907x
  • 4
Naša babka nás počúva srdcom

Anna Šuľáková

Naša babka nás počúva srdcom

Keď vstúpite dnu, je ticho. Najprv si vás nevšimne, ale keď podídete bližšie, dvihne hlavu a usmeje sa na vás, pričom sa jej rozjasní tvár, v ktorej je vtisnutá brázda času, spomienok a obdivuhodnej duševnej sily.

  • 28. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu